掃呢頁CODE去手機

2017年9月11日 星期一

扮燈神求婚!林子善擲百萬等做老襯 __,林子善,

林子善扮燈神向女友董佩欣求婚,過程搞笑。將於明年四月與未婚妻董佩欣(Kary)擺酒的藝人林子善接受電台訪問,他表示將會豪擲近百萬喺將軍澳某酒店舉行婚宴 ...


林子善扮燈神向女友董佩欣求婚,過程搞笑。


將於明年四月與未婚妻董佩欣(Kary)擺酒的藝人林子善接受電台訪問,他表示將會豪擲近百萬喺將軍澳某酒店舉行婚宴,大概開50圍。

談到求婚過程,子善話今年2月6日喺東京摩天輪向女友求婚,更化身Kary最喜歡嘅「阿拉丁燈神」,將價值近二十萬嘅1.6卡D色鑽石戒指放喺神燈內展開求婚,笑言一早已問過Kary可唔可以求婚戒指同結婚戒指同一隻,Kary話OK:「佢見到隻戒指都問我點解買咁大隻,仲伸咗我兩腳!」

子善還透露與未婚妻將於10月初會在婚書上簽字,然後就會到馬爾代夫影婚紗相,再去泰國旅行,現在要努力賺錢。最近子善還考了個健身牌,笑言不用拍劇時就可以教健身:「我哋依行三衰六旺好難講,自己又鍾意咁,不如考個牌」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!