掃呢頁CODE去手機

2017年9月24日 星期日

囡囡半歲生日 張繼聰三代同堂慶祝 __,繼聰,張繼聰,

話咁快Karina就半歲喇!幾時都話小朋友大得快,藝人張繼聰同老婆謝安琪(Kay)嘅囡囡張靖(Karina)唔經唔覺已經半歲喇!尋晚呢位廿四孝爸爸張繼 ...


話咁快Karina就半歲喇!


幾時都話小朋友大得快,藝人張繼聰同老婆謝安琪(Kay)嘅囡囡張靖(Karina)唔經唔覺已經半歲喇!尋晚呢位廿四孝爸爸張繼聰就孖老婆同埋一對仔女齊齊出去食飯慶祝,哥哥張瞻仲好細心咁整碎啲麵包畀細妹食,唔怪得張繼聰都留言讚哥哥溫柔:「哥哥好溫柔,妹妹好想食麵包,爸爸媽媽好開心」。之後,佢又上傳咗張一家四口嘅合照,仲有感而發多謝囡囡同老婆,話:「Karina 半歲大啦 感謝依位小朋友嘅來臨,要繼續快高長大唷 更加感謝太太,我喺tvB最多0628,你依個B就係全天候24小時年中無休,辛苦你了」真係要講番句母愛真偉大呀!

其實尋晚唔止張繼聰一家四口慶祝,張繼聰嘅爸爸都喺度㗎,可以話係三代同堂呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!