網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月13日 星期三

除剩Bra!36D姚紫茵騎住王宗堯玩色誘 __,王宗堯,宗堯,姚紫茵,

艷福無邊!擁有36D勁爆身材的模特兒姚紫茵(Bonnie)客串演出ViuTV劇集《賤民20》,扮演護士大玩制服誘惑,戲中講到主角王宗堯鯁魚骨而入急症室 ...


艷福無邊!


擁有36D勁爆身材的模特兒姚紫茵(Bonnie)客串演出ViuTV劇集《賤民20》,扮演護士大玩制服誘惑,戲中講到主角王宗堯鯁魚骨而入急症室,等待過程痛苦並分心進入幻想世界,幻想Bonnie身穿護士服向他提供「特別服務」,Bonnie說:「劇情其實係反映社會現象,我以前都有去過急症室求診,等咗四個鐘!我初初收到劇本都有少少唔明白所以有啲擔心,但導演解釋清楚,拍攝時候王宗堯都有指導我。(尷尬?)今次對我嚟講都算係突破,第一次拍電視劇就有咁激嘅場面,聽到制服誘惑感覺好以有啲意淫怕畀人講,但播出後睇番,加埋劇情我又覺得OK,但覺得演得仲未夠放,有今次經驗,下次會容易掌握啲,演得好啲!」

Bonnie直言近月積極打拳瘦身,以及重點瘦腿狂練深蹲,導致拍攝當日跪在王宗堯身上時雙腿冇力又腳震,十分尷尬!她說:「因為張病床好細,我騎喺佢身上時係啱啱好,已經冇多餘位置,再郁就會跌落床!我不停腳震,佢笑我仲震過按摩椅,拍完腳都軟埋,要人扶落床,當晚仲要穿高跟鞋出席開幕活動,行每一步都腳震又痠痛!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!