掃呢頁CODE去手機

2017年9月27日 星期三

【阿澤公司實習生】真人原來係咁! 「Double May」又係小背心 __,阿澤,杜汶澤,

(新增影片)今日阿Sa(蔡卓妍)、郭富城、倪晨曦等喺尖沙嘴出席YSLBeautyClub香港站年度派對。現場仲出現咗一個新面孔,佢就係杜汶澤新請返自己 ...


(新增影片)今日阿Sa(蔡卓妍)、郭富城、倪晨曦等喺尖沙嘴出席YSL Beauty Club香港站年度派對。

現場仲出現咗一個新面孔,佢就係杜汶澤新請返自己公司嘅助理「Double May」楊浩兒,問到佢喺阿澤公司其實係要做啲乜?佢就話自己係實習生嚟,所以乜都要做下,執頭執尾,做下資料搜集,拍下片咁,雖然係實習,但係佢就話老闆阿澤好好人,老闆娘阿田都冇話要嚟「監場」。

「Double May」楊浩兒話自己同父母都係香港人,不過都過咗澳門,而佢自己亦都係澳門科技大學新聞系嘅學生,講到大家都好留意佢嘅身材,佢其中一個造型仲同薛凱琪喺《低俗喜劇》中飾演竹昇妹嘅造型好似,佢就笑言:「都係咁啱咋,唔係有心㗎。」咁其實「Double May」有冇機會入娛樂圈呢?佢就話:「o依家都要努力工作先,自己有機會的話都想嘗試。」



相關文章:

【杜汶澤新女】著泳衣多過正常衫?Double May灰色小背心開工

http://bit.ly/2xIxag2

【田蕊妮講兩句吖】杜汶澤請'double may'做抹地:佢話返工都著吊帶背心

http://bit.ly/2xknubG

【杜太點睇?】杜汶澤請靚女見習生 IG張張相低胸小背心

http://bit.ly/2ffafPs

左邊係IG相,右邊係真人相,大家點睇?(攝影:葉君海) 問到「Double May」楊浩兒喺阿澤公司其實係要做啲乜?佢就話自己係實習生嚟,所以乜都要做下,執頭執尾。 「Double May」楊浩兒話自己同父母都係香港人,不過都過咗澳門,而佢自己亦都係澳門科技大學新聞系嘅學生。


咁其實「Double May」有冇機會入娛樂圈呢?佢就話:「o依家都要努力工作先,自己有機會的話都想嘗試。」

鍾意就快D Share啦!