掃呢頁CODE去手機

2017年9月6日 星期三

【燦爛辣跑外母錫晒】有米老婆Nicole:黎諾懿俾到我安全感 __,黎諾懿,

外父外母擁有億億聲嘅美容王國,黎諾懿同老婆李潔瑩(Nicole)背景懸殊,但Nicole話自己絕對冇揀錯,仲好幸福添!Nicole大讚黎諾懿將她放在第 ...


外父外母擁有億億聲嘅美容王國,黎諾懿同老婆李潔瑩(Nicole)背景懸殊,但Nicole話自己絕對冇揀錯,仲好幸福添!

Nicole大讚黎諾懿將她放在第一位,是個顧家和孝順的好男人。而且家中有甚麼壞了,黎諾懿也懂維修,令她覺得很安心、很被照顧。

「有問題出現都交俾佢去處理,你會覺得好有安全感!」她說。

她指黎諾懿好肯照顧人,拍拖時,她開生日BBQ party,黎諾懿燒好東西給她和朋友食,令大家都好開心。跟她相識十幾年的好姊妹亦話:「你個男朋友無得頂,非常好,非常會照顧人。」

黎諾懿平時孤寒自己,但對家人就好大方,食飯一定爭住埋單。現在老公總算捱出頭,Nicole覺得:「大富大貴係bonus,佢總唔會餓死我。」

日久見人心,外父外母亦好錫黎諾懿,現實中他亦有個燦爛外母,外母除幫老公打理美容王國,兩夫婦好鍾意揸辣跑,是保時捷跑車會會員,之前同成班波子發燒友,去西班牙揸波子環島遊。型爆!

相關新聞連結︰

【5億駙馬辛酸史】爆黎諾懿曾攞綜援住劏房

http://bit.ly/2w33ohI

【做唔成歌手因為…】同黃宗澤去唱片公司試音 黎諾懿得個樣似陳百強

http://bit.ly/2wCA3Oz

那些年的黎諾懿 《皆大歡喜》侍衛變家燕姐女婿

http://bit.ly/2xLW4Jf

【$100使一星期】幫黎諾懿搵劏房 楊明:朝早晏晝都係食麵包

http://bit.ly/2eHjH0P

【窮小生苦盡甘來】鄭嘉穎使剩25蚊 曹永廉得邵美琪幫手還債

http://bit.ly/2xNC4pw




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!