掃呢頁CODE去手機

2017年9月8日 星期五

李佳芯自爆畀張振朗揸Pat似撞鬼 __,李佳芯,張振朗,

李佳芯同張振朗喺《踩過界》嘅演出盡得觀眾歡心!藝人李佳芯(Ali)和張振朗在無綫熱播劇集《踩過界》中分別飾演法官和私家偵探,兩人不但在戲中擦出愛火,A ...


李佳芯同張振朗喺《踩過界》嘅演出盡得觀眾歡心!


藝人李佳芯(Ali)和張振朗在無綫熱播劇集《踩過界》中分別飾演法官和私家偵探,兩人不但在戲中擦出愛火,Ali更為被控謀殺的張振朗放棄法官尊貴身份,「踩過界」做大狀幫對方辯護,認真有情有義。張振朗坦言最感動的一場戲是Ali探望被羈押的自己:「我見到佢眼濕濕入晒戲,我都入晒戲,之後講到我咀佢,我好鍾意嗰場戲,當然係除咗咀嗰方面。」

提到兩人在劇中不乏「激戰」場面,張振朗即謂:「有啲尷尬,有一吓導演叫要我拍佢Pat Pat,我都諗咗陣,到我拍完佢仲話唔夠狠,要我揸多一下。」Ali則謂:「我都唔記得有咩係掂到有咩掂唔到!撞鬼咁!(有冇睇番有冇掌印?)咁又冇!」

提到有不少網友「讚」Ali眼神滲出「姣味」,她即笑指其實是雙眼發光:「真正嘅Ali見到鍾意食嘅嘢都會雙眼發光!」問張振朗是否認同網友睇法?他反而覺得Ali入戲時似足法官咁嚴肅:「反而係我對佢單眼!(你成日同啲女仔單眼?)係啲女仔同我單眼,但係我鍾意被動啲、乖啲、斯文啲。(緋聞女友陳芷尤係呢類?)我都相信佢都好乖同好斯文嘅!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!