掃呢頁CODE去手機

2017年10月28日 星期六

【170cm.咬咗47撻蚊爛】任達華為愛女狂影三點式 肉都赤埋 __,任達華,

任達華與琦琦今日去到尖沙嘴,出席一個意大利服裝品牌DEGAIA旗艦店開幕。任達華話日前一家去到泰國布吉旅行,享受陽光海灘假期:「好心痛,唔記得幫個女( ...




任達華與琦琦今日去到尖沙嘴,出席一個意大利服裝品牌DEGAIA旗艦店開幕。任達華話日前一家去到泰國布吉旅行,享受陽光海灘假期:「好心痛,唔記得幫個女(任晴佳Ella)搽防曬防蚊,咬到成腳有47撻蚊爛。」

估唔到爸爸心痛到不得了,阿媽琦琦就笑笑口:「個女雙腳好靚,但爹哋唔記得幫佢搽防曬,當時我出咗去,呢個責任交畀爹哋,佢好內疚。我當然冇鬧佢,因為佢已經好心痛。」

任達華仲話,已經為Ella影咗百幾張靚相,包括比堅尼照。家陣EllaH得12歲,已經有170cm高,鍾意滑水潛水,琦琦指女兒身材比例比佢仲好,雙腿比爸爸還要長。



攝影:張俊銘


鍾意就快D Share啦!