掃呢頁CODE去手機

2017年10月8日 星期日

【拍劇撻着?】27歲鹿晗微博認20歲關曉彤做女友 __,鹿晗,關曉彤,

韓國男團EXO嘅27歲前中國成員鹿晗,現時喺大陸發展,早前佢忙於拍攝劇集《甜蜜暴擊》,當中女主角就係20歲大陸女星關曉彤。不過今日中午,鹿晗忽然喺微博 ...


韓國男團EXO嘅27歲前中國成員鹿晗,現時喺大陸發展,早前佢忙於拍攝劇集《甜蜜暴擊》,當中女主角就係20歲大陸女星關曉彤。

不過今日中午,鹿晗忽然喺微博留言:「大家好,給大家介紹一下,這是我女朋友@關曉彤。」疑似公開戀情,而同時間關曉彤亦好合拍地更新微博,並留言:「哎呀嘛,哢哢的!」並tag咗鹿晗兼畀咗個心心圖案對方。而事實上鹿晗曾公開講過,如果有女友佢一定會公開,所以今次佢就兌現承諾,公開認戀關曉彤。

消息一出後,即時令兩人名字登上微博搜尋榜嘅冠軍,唔少鹿晗嘅粉絲都大感晴天霹靂,並留言表示唔相信,又質疑鹿晗個賬號被盜用,不過有網民就覺得鹿晗身為偶像派,唔會咁樣高調公開戀情,估計二人係想為劇集宣傳。





鹿晗疑似公開戀情 關曉彤亦合拍地更新微博
鹿晗同關曉彤(右一)合作新劇《甜蜜暴擊》

鍾意就快D Share啦!