掃呢頁CODE去手機

2017年10月8日 星期日

鹿晗出走EXO爆紅 破健力士紀錄勁威 __,EXO,鹿晗,

鹿晗出走EXO爆紅!內地小鮮肉鹿晗今日突然宣布拍拖,而對象就係同劇拍檔只有20歲嘅關曉彤!鹿晗當年喺韓國出道,係男團EXO成員,更因為咁而為人熟悉,紅 ...


鹿晗出走EXO爆紅!


內地小鮮肉鹿晗今日突然宣布拍拖,而對象就係同劇拍檔只有20歲嘅關曉彤!鹿晗當年喺韓國出道,係男團EXO成員,更因為咁而為人熟悉,紅遍亞洲!不過喺2014年時,佢就退出咗EXO返番去大陸發展,依家嘅佢就主力喺影視發展!

鹿晗雖然年紀輕輕,但已經獲得不少著名電影導演垂青,2015年時就加盟張藝謀執導嘅荷里活史詩電影《長城》。之後佢仲加盟內地綜藝節目《奔跑吧兄弟第三季》,做埋跑男人氣再急升!2017年,佢接拍第一部主演嘅電視劇《擇天記》,同樣大受歡迎。另外,一件趣事,就係鹿晗喺2012年轉發咗一條微博,評論仲突破1億,破晒健力士世界紀錄,仲有埋證書添,勁巴閉!

至於關曉彤,佢1997年出世,今年20歲卜卜脆!關曉彤依家係上位小花,同鄭爽、周冬雨、楊紫合稱「90後四小花旦」。去到2017年,佢憑電視劇《好先生》奪得第23屆上海電視節最佳女配角獎。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!