掃呢頁CODE去手機

2017年10月14日 星期六

楊洛婷最緊要囡囡健康 __,楊洛婷,

楊洛婷最緊要囡囡健康娛樂要聞【我的美麗孕記】楊洛婷與DearJane主唱黃天翱(Tim)結婚後,積極造人4年,終於得償所願,緊張大師楊洛婷懷孕期間,放 ...




楊洛婷最緊要囡囡健康

娛樂要聞








【我的美麗孕記】楊洛婷與Dear Jane主唱黃天翱(Tim)結婚後,積極造人4年,終於得償所願,緊張大師楊洛婷懷孕期間,放鬆心情,笑臉迎人,成功生了Tanya Faith Wong。楊洛婷產前接受本報專訪,被問到對女兒的期望:「其實我就希望佢係開心,可以快樂成長。」

楊洛婷表示BB的健康好緊要,懷孕期間每個月都會照超聲波:「之前醫生話,BB個頭比較細,我已經好驚,到第2次去驗又冇事,又大番,BB嘅生長你係估唔到,有時聽到會好擔心。有啲朋友同你講BB個頭有個窿生唔埋,個心又好細,聽到呢啲嘢你會好擔心。我之前希望生個女似我,大個又做香港小姐,𠵱家就會覺得最緊要係健康,佢想做乜嘢,作為父母會support。」

採訪:楊潔雯

攝影:林德雄





楊洛婷最希望囡囡可以開心快樂成長。





楊洛婷與老公Tim開心迎接囡囡到來。




鍾意就快D Share啦!