掃呢頁CODE去手機

2017年10月30日 星期一

楊潮凱:楊潮凱孖鄧佩儀深夜攞景遇不速之「嚇」 __,鄧佩儀,楊潮凱,

楊潮凱呢次就同鄧佩儀一齊拍夜景。無綫藝人楊潮凱入行九年,最近在網劇《降魔的番外篇》初嘗男主角滋味,演捉妖的士司機的潮凱與黃建東、鄧佩儀及張曦雯孭起整套 ...


楊潮凱呢次就同鄧佩儀一齊拍夜景。


無綫藝人楊潮凱入行九年,最近在網劇《降魔的番外篇》初嘗男主角滋味,演捉妖的士司機的潮凱與黃建東、鄧佩儀及張曦雯孭起整套劇,他直言心情緊張:「始終係第一次做男主角,希望可以喺角色加啲嘢令件事更精彩,幕後都好照顧我,會一齊傾,好包容我哋想法。」

劇集經常要深夜取景,曾疑似遇上靈異事件,潮凱說:「有次夜景,對面係小朋友骨灰龕場,我哋喺外面拍攝,每次講一啲有關捉妖嘅對白,山坡就發出『噠噠聲』,第二日收音師話見到多咗幾個小朋友臨時演員,我哋勁驚!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!