掃呢頁CODE去手機

2017年10月22日 星期日

吳若希:【胸光乍洩】吳若希復出賺錢畀自己使 __,吳若希,

差啲走光喎!藝人吳若希(Jinny)、莊思敏及莊思明等,到電視城演出《善心滿載仁愛堂》。Jinny以低胸晚裝示人,她說:「公司對我好好,前幾日派人去咗 ...


差啲走光喎!


藝人吳若希(Jinny)、莊思敏及莊思明等,到電視城演出《善心滿載仁愛堂》。Jinny以低胸晚裝示人,她說:「公司對我好好,前幾日派人去咗澳門,幫我拍新歌《你在我心間》MV,首歌係外購劇《那年花開月正圓》主題曲,叫做有番啲歌唱咁(點解講到咁慘?)因為我比較少出嚟,老闆都擔心我澳門、香港走嚟走去,驚麻煩我,雖然我好享受家庭生活,都係時候出返嚟工作,因為我先生負擔屋企都好犀利,我可以賺少少錢畀自己使,係開心嘅!」

問到是否在菊梓喬(Hana)手上爭到歌唱,Jinny說:「公司不嬲有分配,睇吓啲歌適合邊個就邊個唱,冇話爭唔爭,Hana把聲係好實淨嘅,佢最近唱《使徒行者2》片尾曲《忘記我自己》,我覺得好適合!(因為結婚生B,今年冇得去新加坡出席《星和無綫電視大獎》?)來日方長,我又唔係唔做。(同之前傳不和嘅林穎彤關係點?)之前都post咗張相,等佢喺星和返嚟先再回應。」而喺玩遊戲環節時,Jinny太投入一度烏身向前,令身穿低胸晚裝的她春光乍洩險走光。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!