掃呢頁CODE去手機

2017年10月22日 星期日

連張家輝都要摸!張繼聰自爆脹大一個碼 __,家輝,張繼聰,繼聰,張家輝,

張繼聰(左圖)爆張家輝雙手曾經喺佢嘅身上游走…藝人張繼聰、韓君婷及鄧洢玲等今午出席娛樂公司開幕活動。張繼聰被發現「打橫發展」,整個人大了起碼「一個碼」 ...


張繼聰(左圖)爆張家輝雙手曾經喺佢嘅身上游走…


藝人張繼聰、韓君婷及鄧洢玲等今午出席娛樂公司開幕活動。張繼聰被發現「打橫發展」,整個人大了起碼「一個碼」!他解釋是因為投入新片角色造型而加緊操練:「由本來144磅變成174磅,胸圍42吋。呢排拍《誇世代》宣傳片,服裝都唔敢叫我着番舊戲服喇,不過依家套新戲可能由出年押後到後年先開,我仲要去學某種運動。(挑戰張家輝?)近排我有見過佢,佢嘅雙手都喺我身上游走,佢係第一人,冇人超越到嘅。」

出事後收幾千個短訊

談到日前泊車發生意外,阿聰笑言不要再提其傷心事:「但感受到人間有情,收到幾千個短訊,跟住我撞車張相,畀dislike手勢。昨晚去食飯亦有年青人喺我面前(dislike),我儲晒世界各地嘅dislike喇。爸爸幫我補啲油,架車遲啲先至拎去大修,大家以後見到我泊車,識做走遠啲,我係車手嚟。」

避談謝安琪加盟麥浚龍公司

至於愛妻謝安琪簽約麥浚龍公司旗下,阿聰表示:「詳情由佢哋講,我都好放心嘅,佢依家都以照顧小朋友為主,就算係出年嘅事,出年成年好長嘅。」

韓君婷冇復出打算

至於韓君婷則代表任職美容機構出席,她表示到場「揀蟀」拍廣告,又指現在新人幸福,可以透過不少社交平台宣傳自己。問到可有興趣復出幕前?她坦言:「我享受依家嘅工作,以前人揀我,依家我揀人,少咗壓力。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!