掃呢頁CODE去手機

2017年10月23日 星期一

林作賣名牌套現 麥明詩:我買唔起呀! __,麥明詩,林作,

都幾難幫到手嘅!前大律師林作自爆被母親告知要賣豪宅以維持生活,該單位更被指是林母買給他與緋聞女友麥明詩(Louisa)將來結婚之用,但二人目前已各自精 ...


都幾難幫到手嘅!


前大律師林作自爆被母親告知要賣豪宅以維持生活,該單位更被指是林母買給他與緋聞女友麥明詩(Louisa)將來結婚之用,但二人目前已各自精彩。

正忙拍新劇《是咁的,法官閣下》的Louisa接受東網訪問,講到林作的財政出現問題,她表示未有時間留意:「冇了解佢財政,但無論屋企點都好,佢都出咗嚟做嘢,自力更新係好事。(有冇搵你接手佢啲名牌?)名牌我買唔起呀,一折都買唔起,但相信佢點差都係小康嘅!(佢話搬慣屋,仲會借住女友屋企?)我屋企都係剛剛夠同屋企人住,加上喺英國時大家都未熟嘅,佢係牛津,我係劍橋。」

講到林作簽約范振鋒正式做藝人,Louisa說:「唔係好清楚,唔想互想影響,新聞都可以各自獨立。(抗拒同佢以藝人身份合作?)當然唔會,工作上當然OK,但朋友身份就唔干涉佢私事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!