掃呢頁CODE去手機

2017年10月23日 星期一

【有一種愛叫…】女友未執樣前已認識 38歲小豬認計劃結婚 __,小豬,羅志祥,

38歲羅志祥(小豬)入行多年歌影視三棲,儲落一班妹妹fans,但愛情對小豬嚟講相對較低調,佢對過往6段緋聞從未承認過,不過,喺兩年前,小豬就公開承認同 ...


38歲羅志祥(小豬)入行多年歌影視三棲,儲落一班妹妹fans,但愛情對小豬嚟講相對較低調,佢對過往6段緋聞從未承認過,不過,喺兩年前,小豬就公開承認同細自己9年嘅大陸網絡紅人周揚青拍拖,亦係小豬出道24年嚟,首度認愛。

小豬日前接受《台灣蘋果》專訪時,就承認有意同女友結婚,佢解釋:「我很保護女生,不希望我小孩的老婆被冠上是誰的前女友。我的家庭就3個人,爸爸已經離開,我當然希望能有多一點人加入,讓這個家庭更美滿、更豐富,但都是緣分,還沒到那個階段。」

記者問小豬用咩字能夠形容女友,佢諗咗一陣,就用咗「佩服、衷心的佩服」,講到「佩服」,小豬不諱言佩服女友EQ高之前仲大方承認整容,更透露自己喺同周揚青認識時,其實女方仲未執樣,小豬話:「大家會以為我看她整完才跟她」,對於網民屢傳周青揚眼耳口鼻都大執過,小豬就話曾經想出面幫女友解釋,但女方話唔使,小豬最後話:「其實只有整眼睛、鼻子,其他都是瘦下來」。

可以「收服」小豬,周揚青自然有過人之處,小豬話:「我媽喜歡聲音大的人,不喜歡裝模作樣的,像是吃飯一粒粒吃、吃麵一條條吃」,連豬媽都對佢另眼相看,睇嚟周揚青已坐穩準豬嫂地位。而小豬理想中嘅婚禮,係唔走浮誇路線,「只有幾個朋友來,自己的家人朋友,她也喜歡低調,媽媽也是」,可見二人對婚禮已有共識。



小豬承認有意同周揚青結婚。(《台灣蘋果》圖片) 小豬亦承認一早知女友整容。(《台灣蘋果》圖片)
未整容前嘅周揚青。(資料圖片) 周揚青兩年前承認有整容。(資料圖片) (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!