掃呢頁CODE去手機

2017年10月5日 星期四

【演藝世家】中秋陪父母過節 霆鋒示範咩叫世界級表情 __,霆鋒,謝霆鋒,

中秋節,唔少傳統嘅中式餅店一早就磨拳擦掌,搶佔市場,而霆鋒嘅鋒味曲奇,近年亦加入戰團,喺中秋搶佔一席。又係老闆又拍劇仲要做大陸騷,不過中秋節,就算再忙 ...


中秋節,唔少傳統嘅中式餅店一早就磨拳擦掌,搶佔市場,而霆鋒嘅鋒味曲奇,近年亦加入戰團,喺中秋搶佔一席。

又係老闆又拍劇仲要做大陸騷,不過中秋節,就算再忙,霆鋒都會抽時間,陪吓屋企人團團圓。噚晚霆鋒就貼咗佢同老竇謝賢、媽咪狄波拉嘅合照。佢哋仲即席示範咩叫「舉頭望明月,低頭吃蘋果」嘅表情。簡簡單單兩張相,就睇到謝氏一家嘅表情,有着微妙嘅變化。而網民都笑佢哋果然係出自演藝世家,做個表情都到位過人。

(網上圖片) 謝氏一家嘅呢個表情,就係代表「舉頭望明月」啦,留意霆鋒同拉姑,隻眼真係向上望㗎!(網上圖片) 呢個就係「低頭吃蘋果」睇唔明?呢啲咪叫深度囉!(網上圖片)
霆鋒早幾日留言話自己嘅中秋曲奇已經賣斷市,叫人下年請早喎!(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!