掃呢頁CODE去手機

2017年10月13日 星期五

黃心穎爆拖Oppa有觸電感覺 咁馬國明點算? __,心穎,馬國明,黃心穎,

黃心穎自爆同Oppa鄭俊英拖手時怕醜。無綫小花黃心穎早前與韓國男星鄭俊英到倫敦拍攝節目,首度與韓國男星合作,心穎直言感到緊張,最怕溝通唔到,即時上網「 ...


黃心穎自爆同Oppa鄭俊英拖手時怕醜。


無綫小花黃心穎早前與韓國男星鄭俊英到倫敦拍攝節目,首度與韓國男星合作,心穎直言感到緊張,最怕溝通唔到,即時上網「起底」做功課。在與鄭俊英見面前更發生小插曲,心穎在酒店準備時不慎被困洗手間內,她透露:「幢建築物太舊,成度門卡實咗完全開唔到,我求救咗45分鐘,最終由酒店職員破門先出得番嚟!」

波折重重的黃心穎終於與拍檔鄭俊英見面,拍攝過程相當順利,除了歸功於專業的韓國拍攝團隊,Oppa鄭俊英更化身「暖男」主動貼心配合,令她事前的擔憂已煙消雲散,心穎更與他一拍即合,笑說:「可能係大家都比較Outgoing,比想像中易相處,兩日時間好快過。(嗌Oppa拉近距離?)有呀!點知佢投訴我咁叫佢,話我大過佢唔可以咁叫。」心穎又自爆拖手時有觸電感覺:「有一刻怕醜咁啦,難得有人拖我手踩滑板咁Sweet!佢好細心,合作得好舒服,大家隨性發揮,導演都讚我哋襯!(有冇留低聯絡方式?)都有呀,叫我去韓國記得搵佢!」咁親密,唔怕男友馬國明呷醋?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!