掃呢頁CODE去手機

2017年10月13日 星期五

甄子丹為仔女唔再做奸角 __,子丹,甄子丹,

甄子丹話佢為咗仔女,唔想再演奸角。「宇宙最強」甄子丹與電影《追龍》導演王晶,以及一眾演員姜皓文、湯鎮業、伍允龍、周麗淇等到尖沙咀出席慶功宴,慶祝電影香 ...


甄子丹話佢為咗仔女,唔想再演奸角。


「宇宙最強」甄子丹與電影《追龍》導演王晶,以及一眾演員姜皓文、湯鎮業、伍允龍、周麗淇等到尖沙咀出席慶功宴,慶祝電影香港票房至昨日(11日)錄得約1,700萬港元,而中港台、新加坡、馬來西亞五地票房直衝6億港元。電影除了票房好還為王晶贏得掌聲,甄子丹受訪時透露:「佢(王晶)依家日日都畀人讚,好多朋友Call佢讚佢,佢都話從來未試過咁多人讚。」甄子丹亦希望原有演員班底再開合作,但可考慮拍攝其他題材。不過,工作密密麻麻的甄子丹則謂他最快要到明年(2018年)年尾才有檔期。

身為好爸爸的甄子丹坦言為了仔女不再演奸角:「我諗應該唔會再做奸角,因為心理關口太重,自己冇問題,但係小朋友接受唔到,唔想帶嗰種戾氣返屋企,好辛苦好攰,想陽光啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!