掃呢頁CODE去手機

2017年10月13日 星期五

【韓流】泰妍繼續留少時 19歲索妹妹越大越似家姐 __,少時,Jessica,泰妍,少女時代,

【韓流】泰妍繼續留少時19歲索妹妹越大越似家姐即時娛樂2017-10-1310:00:34HKT韓國女子天團少女時代(少時)日前驚爆三位成員秀英、徐玄 ...




【韓流】泰妍繼續留少時 19歲索妹妹越大越似家姐

即時娛樂
2017-10-13 10:00:34 HKT








韓國女子天團少女時代(少時)日前驚爆三位成員秀英、徐玄及Tiffany都唔會續約,其他5位成員泰妍、Yuri、允兒、Sunny及孝淵都會繼續留低,少時所屬嘅SM事務所就強調少時並唔會解散,不過少時由9人變成8人,到0依家變成5人,令人覺得已經唔係當初嘅少時了。



而身為少時嘅28歲隊長泰妍人靚聲甜,原來佢家族嘅基因亦都好強勁,好似佢嘅哥哥就曾客串泰妍首《I》嘅MV,當時唔少人都大讚佢哥哥好靚仔。至於細泰妍9歲嘅妹妹金夏妍同樣遺傳咗屋企嘅優良因子,亦都同家姐一樣係靚女一名。事實上泰妍曾經晒過同妹妹夏妍嘅合照,不過當時夏妍仲好細個,近日網上就有19歲嘅夏妍新相流出,只見佢樣貌越大越似家姐,唔少網民見到夏妍個樣之後,都大讚佢哋三兄妹嘅顏值甚高,真係羨慕死人。

至於夏妍早前亦步家姐後塵,已加入咗SM做「非公開練習生」嘅訓練,唔知夏妍會唔會打造成SM嘅秘密武器呢?







19歲嘅金夏妍長得亭亭玉立



同家姐感情一向好好



泰妍嘅哥哥亦曾客串妹妹嘅MV




鍾意就快D Share啦!