掃呢頁CODE去手機

2017年11月25日 星期六

6對龍鳳鐲加金豬!陳嘉寶行頭唔算豪 __,陳嘉寶,

陳嘉寶行頭反璞歸真,唔算好土豪。27歲陳嘉寶今日下嫁長洲有米闊少黃頌祈(Epaphras),男家接完新娘後出動遊艇將陳嘉寶接到長洲,而黃頌祈更跟足傳統 ...


陳嘉寶行頭反璞歸真,唔算好土豪。


27歲陳嘉寶今日下嫁長洲有米闊少黃頌祈(Epaphras),男家接完新娘後出動遊艇將陳嘉寶接到長洲,而黃頌祈更跟足傳統準備大紅花轎在碼頭迎接,儀式落重本又隆重!不過陳嘉寶身上金器並非如土豪般掛到上頸,手戴4對龍鳳鐲及一條金豬頸鏈寓意開枝散葉,不過龍鳳鐲就非常粗,分量十足!而新郎哥手指都戴滿金戒指,一對新人都金光閃閃,加上靚仔靚女,十分耀眼!

及後陳嘉寶到男家長洲祖屋斟茶予長輩,兩手開始唔夠戴龍鳳鐲,收多兩對龍鳳鐲的她用金珠鏈將兩對龍鳳鐲掛上頸,一臉貴氣。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!