掃呢頁CODE去手機

2017年11月25日 星期六

胡定欣狂讚宣萱:好想佢拎獎! __,定欣,宣萱,胡定欣,

胡定欣大讚視后對手強勁,繼續睇好宣萱。
胡定欣狂讚宣萱:好想佢拎獎!早前有傳藝人胡定欣不服李佳芯於新加坡《星和無綫電視大獎2017》爆冷奪視后,今晚另一大型頒獎禮《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎 ...


胡定欣狂讚宣萱:好想佢拎獎!

早前有傳藝人胡定欣不服李佳芯於新加坡《星和無綫電視大獎2017》爆冷奪視后,今晚另一大型頒獎禮《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮》將舉行,定欣昨晚出席活動透露今早出發到當地,她坦言今年心情好輕鬆,因為對手強勁:「有鮑姐(鮑起靜)、宣萱。」之前已揚言睇好宣萱的定欣,繼續望對方攞獎,反而隻字不提同樣有份角逐視后的李佳芯,可見心病依然存在,定欣說:「宣萱套劇反應好好,自己之前都冇同佢一齊提名,宣萱如果同我哋一齊去,我都好想佢拎獎。」

試飲杏兒人奶似豆漿

在活動上大騷美腿的定欣表示,希望「胡說八道會」可以影一輯性感相,問會否全裸?她說:「咁大膽,要問佢哋,我有提議過,外國好興,遮住三點就得,自己OK,最重要搵到信得過嘅攝影師,可以大家一齊着Bra同絲襪。(邊個抗拒唔想影?)胡杏兒啦,佢未收身。」提到杏兒在她們面前餵人奶?她說:「係呀,佢仲畀人奶我哋試,每人點一點試,味道幾好,似豆漿!」






鍾意就快D Share啦!