掃呢頁CODE去手機

2017年11月8日 星期三

脫離李澤楷6年 梁洛施十指緊扣拖男友 __,李澤楷,梁洛施,

試過兩次復出撻Q,Isabella近年修心養性,全副精神湊仔,難得有愛情滋潤,今年二十九歲的Isabella回春變到十足十初戀少女,全晚一副含春樣。晚 ...




試過兩次復出撻Q,Isabella近年修心養性,全副精神湊仔,難得有愛情滋潤,今年二十九歲的Isabella回春變到十足十初戀少女,全晚一副含春樣。晚上九點,笠住口罩的Isabella拖住四眼新歡現身圓方戲院,著住淺藍色連身短裙、孭背囊,打扮極之樸素,而四眼新歡穿着恤衫西褲,手上戴住價值三十三萬一千的Patek Philippe Nautilus手錶。其間保鏢一直遠距離把風,兩人十指緊扣急步入場。

避免行蹤曝光,散場前十分鐘,兩人提早離場。離開戲院時約十點半,商場內店鋪已關門,見人少少兩人開始放下戒心,大模廝樣拖住手fing吓fing吓,久旱的Isabella仲時不時流露冧爆笑容,就算隔住個口罩都遮擋唔到。四眼男再order兩杯黑啤,自己飲完一啖再遞俾Isabella,之後你一啖我一啖,交換口水,而且全程他們兩隻手都冇分開過。食到尾聲,四眼男終於肯放低Isabella隻手,成餐飯Isabella都冇嘢落肚,只係食了兩條薯條,鬆開手唔夠三分鐘,兩人又再give me five,然後又再十指緊扣。

離開「安全區」,Isabella馬上進入戒備狀態,急急腳行去附近酒店,仲call定相熟的士,拿拿臨上車走人,等Isabella安全離開,四眼男施施然行去另一邊商業大廈截的士,其間保鏢發現記者並通風報信,四眼男見勢色唔對,加快腳步上的士鬆人。



鍾意就快D Share啦!