掃呢頁CODE去手機

2017年11月8日 星期三

【獨家】方媛論盡險仆 城城出手扶到實 __,方媛,郭富城,城城,

小心啲好。郭富城主演的電影舉行好友場,老婆方媛低調撐場,至晚上10時戲院散場,城城與老婆終於合體並輕輕捉住老婆隻手步出,但當行至近門口位置,城城為免太 ...


小心啲好。


郭富城主演的電影舉行好友場,老婆方媛低調撐場,至晚上10時戲院散場,城城與老婆終於合體並輕輕捉住老婆隻手步出,但當行至近門口位置,城城為免太過張揚,即着工作人員安排老婆由秘密通道離開,而城城則從正門步出與一眾粉絲見面拍照,相當識做。

同粉絲見完面,城城在工作人員陪同下往地庫會合老婆,兩公婆手拖手步出上車,期間方媛不慎Kick一Kick腳差點仆倒,幸好有老公在旁拖到實,才未有發生意外,其後雙雙乘七人車趕返屋企見囡囡。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!