掃呢頁CODE去手機

2017年11月28日 星期二

岑麗香自爆推劇原因 放假趕造人? __,岑麗香,

因為想抖吓啫!藝人岑麗香到將軍澳出席新劇《溏心風暴3》「溏心載譽風暴再起」晚宴,與一眾演員齊齊睇首播。講到早前推出「限奶令」,問到有否鏡頭遭刪剪?香香 ...


因為想抖吓啫!


藝人岑麗香到將軍澳出席新劇《溏心風暴3》「溏心載譽風暴再起」晚宴,與一眾演員齊齊睇首播。講到早前推出「限奶令」,問到有否鏡頭遭刪剪?香香說:「應該冇,我見三點式都有出街呀!」香香又透露拍拖戲只有一場,後面都是感情戲,所有戲份都有向老公強強報告:「我乜都同佢講晒㗎!」

有指香香推卻新劇《BB來了》女主角之位而由李佳芯頂上,香香親認說:「係呀,推咗,因為我自己廣東話唔好,每次拎到劇本返到屋企都要時間去翻譯,已經先後拍咗40集《溏心風暴3》同30集《果欄中的江湖大嫂》,每日都要忙10到20個鐘,想抖一抖,令身體好啲,先可以令下一部演出好啲!我同公司傾過,會放吓假,都想聖誕節同新年可以返到加拿大探屋企人,但未知放到幾耐。」講到香香早前「被有喜」,今次放假可專心造人?她笑說:「唉呀!又講呢啲順其自然,交畀神,冇壓力嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!