掃呢頁CODE去手機

2017年11月14日 星期二

倪晨曦與網民對話 自動過濾面懵問題 __,倪晨曦,

好想瘋狂問女神BB問題!藝人倪晨曦(Elva)早前為adidas拍攝冬季運動服裝廣告,親身示範及分享試穿感受。她表示最近一直Keep住做運動:「一星期 ...


好想瘋狂問女神BB問題!


藝人倪晨曦(Elva)早前為adidas拍攝冬季運動服裝廣告,親身示範及分享試穿感受。她表示最近一直Keep住做運動:「一星期做三至四次,但已經少咗,以前一星期七日都會做,但呢排忙就覺得自己懶咗。(男友有冇陪你?)有,但少啲,佢踢波多,我就盡量捉佢做瑜伽。(佢冇要求一齊做?)有話一齊踩單車,但想我睇佢踢波,不過一直未有時間。」

此外,Elva近日在社交網開設了一個與網民互動的留言信箱,想定期同大家傾偈,她說:「有咩想問都可以問,我就揀問題答。今次係第一次整,我會無限答,好多人都問我感情問題。(驚畀人問尷尬嘢?)我都預咗會,所以到時會篩選。(會照答?)我諗答到就答,答唔到就放棄。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!