掃呢頁CODE去手機

2017年11月19日 星期日

包容長女性取向 __,

陳欣健與長女陳早茵感情要好,接受女兒的性取向。
包容長女性取向陳欣健育有陳早茵及陳早怡兩個女兒,他在電台節目中,表示對長女早茵心存愧疚:「大女升初中時,我一言不發將佢送咗去外地一間無親無故嘅寄宿女校 ...


包容長女性取向

陳欣健育有陳早茵及陳早怡兩個女兒,他在電台節目中,表示對長女早茵心存愧疚:「大女升初中時,我一言不發將佢送咗去外地一間無親無故嘅寄宿女校,依家阿女雖話冇再嬲我,但作為父親,我仲耿耿於懷。」

Philip指早茵兩歲時已不愛穿女裝,故體諒女兒的同性戀取向,又覺得這跟遺傳基因、天生有關,還自爆首位傾心的女孩,長大後也是同性戀者,最後更與戀人雙雙自殺,令他大受打擊!他更勸喻家長要包容子女的所有,表示與長女的親情未因性取向而影響:「我曾經同個女講,爹哋好愛你,將來如果有人因呢件事批評你、迫害你,你即刻返嚟,我都係咁愛錫你。」






鍾意就快D Share啦!