掃呢頁CODE去手機

2017年11月24日 星期五

否認冷待馬國明!黃心穎撐拎視帝:佢掂㗎 __,心穎,馬國明,黃心穎,

心穎撐馬國明!無綫藝員黃智賢、黃智雯、黃心穎、蔣家旻在尖沙咀街頭為劇集《雜警奇兵》舉行「雜警造勢大會」宣傳。黃心穎在遊戲時拗手瓜贏黃智雯,黃心穎笑說: ...


心穎撐馬國明!


無綫藝員黃智賢、黃智雯、黃心穎、蔣家旻在尖沙咀街頭為劇集《雜警奇兵》舉行「雜警造勢大會」宣傳。黃心穎在遊戲時拗手瓜贏黃智雯,黃心穎笑說:「我由細到大都好大力,細個係大力B,天生大力,不過執嘢嘅時候我就會扮軟弱。」

忙台慶難交流

講到有指黃心穎利用與馬國明(馬明)的緋聞增加人氣後,便在台慶冷淡對待馬國明,對此她笑說:「話我喺台慶避開佢,唔通喺公司拖手、攬住咩?大家嗰晚都好忙,佢又要練舞,冇可能返工好似平日咁樣。(關係有冇轉變?)冇乜點變,成日都有啲話係知情者報料,啲知情者好似匿喺我哋屋企咁。」

追睇《降魔的》

講到台慶頒獎禮可會支持馬國明攞「視帝」?她說:「我當然會力撐佢,自己平時好少追劇,但係都有睇《降魔的》,故事好吸引,希望佢真係得。(馬國明最大對手係王浩信?)係呀,兩個唔同風格,王浩信『盲俠』角色就離地啲,馬國明角色就貼地啲,各有各好。(點樣幫馬國明拉票?)我幫唔到佢,要靠佢自己實力,不過我會投佢一票,佢掂㗎喇,好多人支持佢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!