掃呢頁CODE去手機

2017年11月17日 星期五

柏豪鼻哥窿曉做戲吹得佢脹?! __,柏豪,周柏豪,

鼻哥窿識做戲,真係冇得輸!槍打出頭鳥,大帥哥周柏豪唔止係比比鳥,仲要係呢隻出頭鳥,成日畀人棒打落水雀,無論好事、壞事或者冇事,都會被人無限上綱,到底係 ...


鼻哥窿識做戲,真係冇得輸!


槍打出頭鳥,大帥哥周柏豪唔止係比比鳥,仲要係呢隻出頭鳥,成日畀人棒打落水雀,無論好事、壞事或者冇事,都會被人無限上綱,到底係樹大招風,定係柏豪天生基因容易躺着也中槍?可能連佢自己都搞到滿頭黑人問號。

由成名作《六天》,唱出兵仔心聲,到發揮詩興,盡顯大文豪本色,再到同亦敵亦友嘅余文樂組成橫洲工業轉身射個三分波,就知柏豪幾咁「也文也武」,天降如此神人到娛圈,就似隊波多咗美斯同C朗,救國救民呀!不過,呢啲都係網民話,明褒暗諷!

攞完金獎 黑氣纏身

上天可能知道柏豪嘅好,派幸運之神落凡間,未到Level就頒個男歌手金獎畀佢,不過天神就真係大整蠱,講真將一個地位崇高嘅歌手金獎,頒畀一個依家叫你用十秒,都未必數到佢五首歌嘅歌手,擺明玩佢 Nuts哥幾時都講人有三衰六旺,月有陰晴圓缺,但估唔到柏豪愈紅就愈見鬼,攞完呢個金獎,黑氣纏身,網民對佢咬住唔放,無論代言M巾,到狂迷瘋狂示愛,再到吳哥窟參加10公里賽,扮跑馬拉松事件,都為網民帶來無限恥笑聲,So Sad!

依家做偶像派唔同咸豐年玩法,唔需要純純兔做偽處男、處女,柏豪識得置諸死地而後生,死咗翻生娶美人, 做人夫咩玩法?咪就係Sell真誠真心囉,人逢喜事精神爽,柏豪簽約TVB,人生走上真正高峰。

Nuts哥好少做預測,不過柏豪如今氣勢如虹,歌、影、視三線齊發,Demand大過Supply,柏豪囊括最受歡迎男歌星同埋視帝指日可待,呢個高度連當年古天樂、林峯、黃宗澤都做唔到,時也命也,時勢造柏豪,蛇咬都唔信有咩可以阻到佢。

仲有個最主主主要因素,柏豪結咗婚,鎮得住網民!佢喺劇集《使徒行者2》取代林峯,先唔講佢演成點,但佢每次出場,網民就Focus咗去佢個鼻哥窿度,冇辦法,真係好搶戲,網民仲咁講:「柏豪個鼻又大又圓,強而有力嘅圓形。依家嘅柏豪,好似比比鳥同圓形插座嘅混合體,真係連鼻哥窿都有戲!」啲網民仲好有心,幫柏豪《使徒行者2》主題曲《天網》整咗個鼻窿無限loop版,叫《鼻窿行者》添!

至高境界 自我解嘲

睇落好似笑緊佢,但柏豪已經進化到可以四両撥千斤,化恥笑為讚美,隨意聳聳肩話:「多謝我嘅鼻哥窿,係父母送畀我嘅禮物,希望網民都鍾意自己嘅器官,好少有器官可以脹大縮細。」答得咁得體又連消帶打,你又點吹得佢脹。問題係柏豪每當高峰時,總會躺着也中槍,最近佢部靚車泊街,都會畀人話阻住地球轉, 阻住旅遊巴轉彎,又立即惹嚟萬千網民「招呼」,你都咪話唔邪!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!