掃呢頁CODE去手機

2017年11月17日 星期五

視九龍城半個家鄉 發嫂邊食邊賒 __,發嫂,陳薈蓮,

■發嫂見到最愛的魚蛋,立刻要試食。【我老公係發哥連載系列14之掃街王后】周潤發與太太陳薈蓮愛平民港式生活,除因拍戲工作出埠外,兩公婆最愛流連九龍城,發 ...




【我老公係發哥連載系列14之掃街王后】

周潤發與太太陳薈蓮愛平民港式生活,除因拍戲工作出埠外,兩公婆最愛流連九龍城,發嫂更笑言九龍城是她半個鄉下,日前她帶本報記者在九龍城拍攝她的起居生活,不少街坊都搵她「集郵」。

發嫂當日就介紹她平時最愛在九龍城的掃街小店,嬌滴滴的她原來是「吃貨」,短短一條侯王道,一個小時多已食足7餐,當中有去食串燒,大叫沙嗲燒賣、燒雞、雞翼等,落了柯打就走入茶記點叉燒蛋飯,要走到「坤記牛腩」食撈河、淨魚蛋等,發嫂更爆發哥最愛食牛肉麵。



■發嫂在掃蛋撻時,見到大肚店員即問她幾時生得。 ■與店員熟稔的發嫂,店中的小朋友也是他的契仔。
■發嫂大嘆叉燒蛋飯、咖哩牛腩河等美食。

攬契仔傾密偈

食完鹹點,發嫂再動身去買蛋撻,與店舖員工熟絡的她更幫手賣貨,推銷榴槤月餅。最後一站就去篤魚蛋,原來店中小朋友是她契仔,她一見契仔即抱入懷傾密偈。

問到發嫂是否愛掃平民美食,她笑言:「好鍾意,成日周街掃,乜都食冇節制,食多啲burn多啲,平時自己肚餓落嚟,一係就同發哥嚟,最鍾意食魚蛋、蛋撻,發哥最鍾意叫隔籬舖嘅叉燒蛋飯,加洋葱、加個汁先好食,做運動都要補充。」



新年前必找數

發嫂一路食,一路笑:「死啦,真係死好多。」記者問到與發哥撐枱腳邊個找數,她就笑言成日賒數,欠下一身街數:「叫老闆欠住錢先,我成日周街欠人錢,有一次周潤發同我講,新年喇,新年唔好爭人數,所以我叫佢即刻載我落嚟,走幾個單位去找數。」

記者:陳月媚、倩宜

攝影:郭賢興、陳順禎

協力:林德雄

髮型:Byron Ho、Louis@ Hair Culture

化妝:Fiona To




鍾意就快D Share啦!