掃呢頁CODE去手機

2017年12月16日 星期六

【同陳婉衡一齊落選】簡淑兒參選港姐16強不入 等多四年變女神 __,陳婉衡,女神,簡淑兒,港姐,

簡淑兒喺12年參加香港小姐,但未入到最後16強就已經被淘汰,同咪神陳婉衡一齊落榜。不過呢個時候輸咗,唔代表之後冇機會嘅,簡淑兒上年長壽劇《愛回家.八時 ...




簡淑兒喺12年參加香港小姐,但未入到最後16強就已經被淘汰,同咪神陳婉衡一齊落榜。

不過呢個時候輸咗,唔代表之後冇機會嘅,簡淑兒上年長壽劇《愛回家.八時入席》演出,月亮眼配娃娃劍,有人就喺佢身上面搵到仙氣,即刻又有一位女神誕生喇。

榮登神枱後,有人就問,點解咁靚當年入選唔到港姐先?甚至拎出舊相對比,質疑佢「外表進化」,簡淑兒就澄清,有人用人生中影得最醜同最靚嘅相做對比,有次活動仲即場揑鼻,以正視聽。

對於女神稱號,簡淑兒本人其實唔認同,甚至有首歌《我不是女神》嚟剖白,佢亦話過:「我好驚,呢個名令大家對我期好高,擘脾坐呀、食臭豆腐嗰啲,諗都唔使諗。」除咗呢啲,佢話本時男仔頭,又鍾意飲啤酒,一啲都冇女神feel。

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

左邊係選港姐嗰時嘅簡淑兒! 當時嘅佢,有冇諗過進化得咁好呢?



今時今日嘅簡淑兒




鍾意就快D Share啦!