掃呢頁CODE去手機

2017年12月22日 星期五

相戀17年未註冊拒婚書束縛 __,

相戀17年未註冊拒婚書束縛

相戀17年未註冊拒婚書束縛黃翊與電視台出身的陳存正相愛17年,並育有現年12歲的兒子,但陳存正受訪時自爆原來多年來兩人都未有註冊結婚:「呢個只係形式問 ...


黃翊與電視台出身的陳存正相愛17年,並育有現年12歲的兒子,但陳存正受訪時自爆原來多年來兩人都未有註冊結婚:「呢個只係形式問題,我睇得太多人結婚又離婚,對婚紙冇信心,一張紙唔可以維繫到兩個人,如果兩個人感情好,根本唔需要婚書。」

儘管沒有名分,但兩人一直以太太及丈夫相稱,黃翊對陳存正有情有義,用心照顧腎病復發的太太,但禍不單行,原來他自己數月前亦因不小心以致椎間盤突出,他說:「當時好棘手,影響到我錄唔到音,我一集中唱歌,隻手就好似觸電咁,痹到我瞓唔到覺,要半坐咁瞓,個幾星期都係咁。」他透露要到私家醫院檢查和做物理治療:「其實物理治療都唔係好有效,但拉頸好有用,買咗類似吹氣頸枕嘅拉頸用品,令我頸部冇咁壓迫,依家已經好咗八成,但其實我呢啲唔算乜嘢,最重要我太太冇事。」






鍾意就快D Share啦!