掃呢頁CODE去手機

2017年12月18日 星期一

喜上加喜!33歲張珮汶宣布2018年底結婚 __,張珮汶,張家瑩,

恭喜晒!33歲前亞姐張佩汶(前名張家瑩)出席亞視數碼媒體有限公司成立典禮活動,透露將為逢星期四晚上八時直播的節目《今晚見》任主持,主要介紹飲食及旅遊, ...


恭喜晒!


33歲前亞姐張佩汶(前名張家瑩)出席亞視數碼媒體有限公司成立典禮活動,透露將為逢星期四晚上八時直播的節目《今晚見》任主持,主要介紹飲食及旅遊,笑指曾問監製為何選中她?及後監製指全因她有經營餐廳及拍旅遊節目經驗,更謂:「呢年幾係去過好多唔同地方旅行,到時可以分享所見所聞,(有信心出到糧?)都有信心,最開心呢份溫馨,可以見好多舊同事,所以尋晚好緊張。(人工高過以前?)比以前好,今次簽部頭約,等大家建立良好關係先。」

談到去年亞視「熄機」時爆喊,張佩汶表示稍後也會返總台拍攝,但揚言已大個女不會再喊,反而會笑,至於早前接受圈外男友求婚的她,就宣布已着手籌備婚禮時宜,預計2018年年底舉行婚禮。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!