掃呢頁CODE去手機

2017年12月18日 星期一

重出江湖!曾醒明做亞視外事總監唔知人工 __,亞視,曾醒明,

曾醒明重出江湖,將於明年一月開始為「亞視」擔任外事部總監!亞洲電視數碼媒體有限公司成立典禮今日舉行,一眾藝人現身撐場。其中前無綫企業傳訊部宣傳科副總監 ...


曾醒明重出江湖,將於明年一月開始為「亞視」擔任外事部總監!


亞洲電視數碼媒體有限公司成立典禮今日舉行,一眾藝人現身撐場。其中前無綫企業傳訊部宣傳科副總監曾醒明亦有出席,將於明年一月開始為「亞視」擔任外事部總監的他,笑言今日以義工身份出席「亞洲電視數碼媒體有限公司成立典禮」。問到為何重出江湖?他表示今年四月吳雨已口頭上邀請他加盟,到九月便正式邀請,加上營運總裁區偉林是他以前直屬上司。

望網民勿未睇先負評

曾醒明說:「自己退休時做咗好多慈善活動,佢覺得我同媒體交情可以出任外事部總監,負責安排節目宣傳和同媒體通,但好多細節仲未清楚,不過知道今日有發布會,我都義不容辭出席。(清楚人工未?)未,真係未簽。(會否擔心冇糧出?)唔擔心,有吳雨喺度。而且唔係主要為錢,係為香港電視事業出一分力,希望帶嚟良性競爭,百花齊放。」對於網民對「亞視」失信心,曾醒明表示:「理解嘅,依家係全新亞視形象,未開始就負評就好唔公平。」

張紋嘉做主持感緊張

另外,藝人張紋嘉受訪時,透露將會聯同DJ余宜發和陳宇琛合作主持「亞視」播出的音樂節目《激活音樂》。張紋嘉自言當日監制找她擔任主持時,已感到好緊張,自嘲:「搵我?係咪搞笑呀?我以前都做過文青節目嘅主持,但係我做完之後都覺得自己窄窄地,喺資訊方面。」講到酬勞方面,她表示:「OK,同其它公司差不多。(會否擔心冇糧出?)唔驚,香港可以追究,都唔擔心,信得搵我嗰個人。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!