掃呢頁CODE去手機

2017年12月10日 星期日

洪卓立疑誤食狗肉 __,洪卓立,

洪卓立自爆疑誤食狗肉,猶有餘悸。
洪卓立疑誤食狗肉投資電競職業隊伍G-Rex的洪卓立(Ken)昨日在記者會上,自爆疑誤食狗肉!他指日前到內地雲浮工作時,叫助手代買蘿蔔牛腩飯返酒店醫肚, ...


洪卓立疑誤食狗肉

投資電競職業隊伍G-Rex的洪卓立(Ken)昨日在記者會上,自爆疑誤食狗肉!他指日前到內地雲浮工作時,叫助手代買蘿蔔牛腩飯返酒店醫肚,但食入口時發現肉塊有異樣:「食落去唔似牛,又唔似羊,有少少酸臭味。」此時他想起附近有不少賣狗肉店,即嚇得吐出肉塊:「我諗會唔會係狗肉?雖然我唔知狗腩係咩味,但係我覺得嗰舊唔係牛腩,嗰餐飯冇食。」翌日他往廣州,以為終有餐安樂茶飯,不料飯後肚屙:「下次都係食菜算。」

Ken聽聞狗會對食過狗肉的人有負面反應,當他回港返家,見兩隻愛犬對他依然熱情,才放下心頭大石:「可能同我吐番出嚟有關啦。」






鍾意就快D Share啦!