掃呢頁CODE去手機

2017年12月10日 星期日

低胸楊洛婷自認多奶:阿女好大食 __,楊洛婷,

阿女好擦得!剛為人母的藝人楊洛婷為沙田馬場舉辦的「浪琴表香港國際賽事」擔任司儀,以低胸裙上陣的她身材呼之欲出,問到身邊朋友是否很羨慕其身材?她坦言:「 ...


阿女好擦得!


剛為人母的藝人楊洛婷為沙田馬場舉辦的「浪琴表香港國際賽事」擔任司儀,以低胸裙上陣的她身材呼之欲出,問到身邊朋友是否很羨慕其身材?她坦言:「咁又冇人咁講,啲人淨係問我係咪好多人奶,我都算多,但我個女好大食,我有幾多都唔夠佢飲。佢依家飲13安士奶一餐,醫生話唔可以畀佢飲咁多,我個女兩個月大,啲人見到就問我個女係咪四、五個月大,佢個身好長,但頭好細,老公(樂隊Dear Jane主音Tim)話囡囡係模特兒身形。老公對個女乜都讚,個女喊,佢就話囡囡把聲好嗲。」

楊洛婷又稱老公早前到了內地開演唱會,回來後指囡囡大隻不少,問到Tim會否想念囡囡多過她?她笑言:「佢返到嚟話老婆我好愛你,愛你多過個女。」她自爆明天便是夫婦倆結婚三周年,知道老公已訂好餐廳,兩人會暫時撇甩女兒,享受二人世界。她說:「我之後就帶囡囡去加拿大探屋企人,喺嗰邊過聖誕同除夕,Tim要喺香港參加完晒頒獎禮,一月先過嚟會合我去紐約,雖然囡囡出世第一個聖誕節唔可以一齊過有啲可惜,但畀BB見我爸爸緊要啲,我爸爸同我個女嘅農曆生日係同一日,我細佬上星期又生咗個女,到時我個女100日,細佬個女滿月,要搞好多party,好熱鬧。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!