掃呢頁CODE去手機

2017年12月29日 星期五

新城:唐文龍驚喜現身 胡琳抽水摸胸肌 __,胡琳,唐文龍,

唐文龍上台叫胡琳原諒佢。《新城勁爆頒獎禮》晚上假會展舉行。胡琳出場演唱完一曲《一天也不能少》後,她在《溏心風暴3》中「老公」唐文龍驚喜上台,他一上台就 ...


唐文龍上台叫胡琳原諒佢。


《新城勁爆頒獎禮》晚上假會展舉行。胡琳出場演唱完一曲《一天也不能少》後,她在《溏心風暴3》中「老公」唐文龍驚喜上台,他一上台就向胡琳說:「原諒我。」胡琳即摸他的胸肌,笑言已經「原諒佢」。做頒獎嘉賓的唐文龍分享做新人的秘訣:「我仲緊張過攞獎,其實好似打機咁,要升呢,要儲武器、醫療用品同能量值打Boss,升呢再升呢,要有耐性,準備多啲刀隨時攞出嚟用,唔知幾時要用邊把刀應付Boss。」

之後一眾新人上台,宣布「新城勁爆新人」由顏卓靈、秦韾敏及王嘉儀奪得。顏卓靈笑言沒想過會一次過頒畀三個人,並謂:「多謝公司、合作過嘅前輩,我係新人都肯陪我玩,多謝C AllStar,特別係King同經理人阿簡,係你哋間接令我入行。」而秦馨敏則自嘲:「我諗好多人有疑問,秦韾敏係乜水?多謝新城畀咗咁好嘅開始我,多謝Fans,有燈牌已經完夢,多謝林夕幫我填詞,令我搵到燦爛喺污泥上開花,多譏陳輝陽簽我。」而王嘉儀亦謂:「公司年頭得我一個,但年中已經有兩個,雖然我哋冇後台或宣傳策略,但多謝新城支持,都多謝陪我癲嘅人。」她又笑言差些忘記多謝老闆,最後多謝Mentor兼老闆趙增熹。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!