掃呢頁CODE去手機

2017年12月8日 星期五

小紅姐要演張孝全阿媽 __,

為惠英紅帶來金馬影后殊榮的台片《血觀音》前晚在銅鑼灣舉行首映,電影公司安排台灣男神張孝全突擊出現給出爐金馬影后小紅姐獻花。小紅姐今年在電影上大豐收,片 ...


為惠英紅帶來金馬影后殊榮的台片《血觀音》前晚在銅鑼灣舉行首映,電影公司安排台灣男神張孝全突擊出現給出爐金馬影后小紅姐獻花。小紅姐今年在電影上大豐收,片酬有加價空間,她即說:「呢啲唔理,有公司去傾,其實一路以嚟工作都係之前傾落,新工作要去到明年中打後,到時如果我要加價已經過咗氣啦。」

小紅姐跟張孝全雖沒合作過,但二人稔熟,張孝全跟《血》片的導演楊雅喆是好朋友。問到小紅姐有望與張孝全合作?她答:「冇所謂,不過我諗都係做佢阿媽或者家姐,人哋30幾咋,點樣同我演姊弟戀呀,我都怕尷尬,一尷尬就點搞呢,做對手戲唔到喇,要乜嘢角色同古仔令到觀眾會睇先係最緊要。」

採訪:卓寶花

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!