掃呢頁CODE去手機

2017年12月23日 星期六

林作偷食教拆彈喊完再浪漫 周秀娜插爆「酒塞男」:切咗佢! __,林作,周秀娜,

周秀娜直言必定會嚴懲偷食的另一半。
林作偷食教拆彈喊完再浪漫周秀娜插爆「酒塞男」:切咗佢!近年娛樂圈不少男星疑「偷食」,搞到滿城風雨一身蟻。自言未試過偷食的前大律師林作,就此化身「拆彈專 ...


林作偷食教拆彈喊完再浪漫 周秀娜插爆「酒塞男」:切咗佢!

近年娛樂圈不少男星疑「偷食」,搞到滿城風雨一身蟻。自言未試過偷食的前大律師林作,就此化身「拆彈專家」教大家斷正後的「拆彈」良方,以及防止另一半偷食的妙計。至於「宅男女神」周秀娜則以「男人為紅酒塞、女人為獨一無二的紅酒」作比喻,道出「不明為何男人會亂插」的妙論,更揚言「偷食者」要「切咗佢」嚴懲!

男星因「偷食」斷正而引起城中熱話,「偷食」更成為熱門拍攝題材之一,近日無綫熱播劇集《溏心風暴3》中,飾演靚仔CEO的唐文龍背住老婆胡琳「偷食」索腿天后陳敏之,發展不倫之戀,令觀眾睇到嘩嘩聲!對於「偷食」風氣,男、女藝人各持己見,當中前大律師林作雖自言從未試過偷食,但卻分析男性「偷食」的原因:「男人天性並非一夫一妻只鍾情一個,好多中國學者都話中國人三妻四妾係符合男人本性。不過現代社會只可綑綁式一對一,所以令人性想偷食。偷食最大直接原因,主要係不滿與另一半之間嘅關係,為咗解決和滿足,所以想搵另一個。」

林作分析偷食原因,仲教大家點拆彈!
  • 林作分析偷食原因,仲教大家點拆彈!

要食就食自己嗰個!

林作坦言反對偷食行為:「我好反對,要好公平咁分開咗先。要每一刻心入面只有一個,想食要好光明正大咁食,一係就唔食,要食就食自己嗰個!」對於「偷食男」被斷正後,往往自身難保周身蟻,林作即化身「拆彈專家」教大家出動「慘情牌」和「以退為進」招式來化解危機:「將成件事包裝到兩個人關係因為唔融洽而發生問題,亦因為咁而選擇咗逃避同蒙蔽自己個心先去亂溝女。要包裝到係由第三者問題,轉而到去係雙方感情問題引致。解決咗雙方矛盾後,仲可以喊完之後再相擁,甚至乎魚水之歡,真係十分完美嘅Scenario(場景)!」

口花花掩人耳目

但對於愛情來的時候,很多事擋也擋不住,林作指惟有偷食都要偷得有技巧:「愈係正人君子,但陰滋去做(偷食)遲早瀨嘢,一次沉船就玩完。最好係日日讚呢個靚、嗰個索,周圍口花花,畀人感覺你係會偷食嘅人,咁就唔知你邊鋪真、邊鋪假。當大家覺得你只係口花花時,咁你就可以去偷食,咁就高招!」林作身邊不時出現不同女伴,他亦化身「愛情醫生」醒大家兩招傍身,讓大家隨時自救防止另一半「偷食」:「一係同居,冇空間畀佢喺出面曳,另一個方法係Check對方電話!」

至於女性方面,面對另一半偷食應如何處理,作為「宅男女神」的周秀娜坦言遇上另一半偷食的話,必定要「切咗佢」嚴懲:「如果遇到另一半偷食,殺咗佢、切咗佢囉!男人好似紅酒酒塞,女人係紅酒,每支都係獨一無二,男人點解要亂插呢?一係唔好飲,一飲就要飲清咗佢,唔好飲一半又放喺度,算點呢?」

採:娛樂組

文:專案組






鍾意就快D Share啦!