掃呢頁CODE去手機

2017年12月15日 星期五

曹永廉仔仔對娛圈有興趣:唔會阻佢入行 __,曹永廉,

阿廉話最緊要係讀晒書先!曹永廉與仔仔曹保熙早前為「太古城中心聖誕光影樂園」擔任巡遊活動嘉賓,兩父子齊齊玩5米巨型投影滑梯,又在14米高光影聖誕樹下留影 ...


阿廉話最緊要係讀晒書先!


曹永廉與仔仔曹保熙早前為「太古城中心聖誕光影樂園」擔任巡遊活動嘉賓,兩父子齊齊玩5米巨型投影滑梯,又在14米高光影聖誕樹下留影,更與一班舞蹈員和聖誕老人跳舞,開心又好玩!阿廉表示聖誕節要為無綫新劇《包青天再起風雲》開工,故提早帶仔仔買聖誕禮物,又希望聖誕節能與家人一起吃聖誕大餐。

談到仔仔曹保熙已經九歲,而幼女曹曦文亦六歲,二人讀同一間小學,其外父姜大偉曾抱怨因孫仔孫女轉校而令爺孫少見面,其實阿廉是用心良苦:「係少見咗,因為同佢地轉咗去一間半國際學校讀書,唔想佢地咁大壓力、咁辛苦!」他又拒絕做怪獸家長,即使仔女參加興趣班,都是因為他們想學而學!

保熙與曦文在演藝世家長大,父親是藝人、外公姜大偉是演員、外叔公爾冬陛與秦沛分別是名導演及資深演員,就連堂姨姜麗文也是歌手,不過阿廉就不想仔女入娛圈,故好幾年沒有帶仔仔出席公開活動,不過沒想到保熙竟對娛圈有興趣,阿廉則謂:「最緊要係讀晒書,第時如果佢要入行,唔會阻止佢,但會同佢分析好與壞!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!