掃呢頁CODE去手機

2017年12月15日 星期五

母女檔搵銀 Kelly狂塞鍾嘉欣食爆谷 __,Kelly,鍾嘉欣,嘉欣,伍樂怡,陳慧琳,

母女檔搵銀!久未在螢幕露面的藝人鍾嘉欣(Linda)近年以湊女為樂,但亦不忘演藝事業,日前Linda就帶同16個月大的囡囡Kelly到香港主題樂園拍攝 ...


母女檔搵銀!


久未在螢幕露面的藝人鍾嘉欣(Linda)近年以湊女為樂,但亦不忘演藝事業,日前Linda就帶同16個月大的囡囡Kelly到香港主題樂園拍攝聖誕特輯,兩母女首度同場演出,嘉欣直言機會難得,Linda謂:「呢度好多公仔Kelly都好鍾意,玩到唔捨得走,所以我同老公都覺得今次拍呢個特輯係一個好機會,等我同囡囡留下一個美好、溫馨的回憶。」

當日拍攝五小時,Kelly全程表現亢奮,吹肥皂泡之餘,更餵Linda食爆谷,一臉天真的Kelly不斷餵媽媽食爆谷,就算導演叫Cut,她仍不斷將爆谷塞落嘉欣的嘴裏,Kelly停不了手,嘉欣就停不了口,十分惹笑。雖然Linda在鏡頭前大多時候要抱着Kelly,難免有點倦意,但她認為可以同囡囡留下這美麗回憶,再辛苦都值得,說:「跟囡囡一起拍攝,真係好開心,一點壓力都沒有,今次拍攝的心態是玩同享受,最緊要是Kelly玩得開心,看見她在樂園笑得好開心的樣子,我亦覺得好滿足。」說到拍攝酬勞,Linda指酬勞並不重要,最珍貴是她同囡囡拍攝的片段,謂:「呢啲片段可以永恆保存,將來Kelly大個都可以睇番。」

只有16個大的Kelly比媽媽還要早「出道」,面對鏡頭表現自然,不斷賣萌,年紀輕輕似乎已遺傳了嘉欣的演藝細胞,Linda說:「其實拍攝初期,Kelly有點怕醜,可能太多工作人員圍住佢,又有啲大型拍攝器材對住她,所以不太習慣,需要慢慢warm up。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!