掃呢頁CODE去手機

2017年12月25日 星期一

堅持負傷出活動 張振朗憶受傷經過 __,張振朗,

張振朗堅持下午繼續出席聖誕節活動。張振朗在聖誕節遇上「飛來橫禍」,事緣他與謝東閔及一友人在街上行走時,突然商場天台有三個大型帳篷從天而降飛落街,張振朗 ...


張振朗堅持下午繼續出席聖誕節活動。


張振朗在聖誕節遇上「飛來橫禍」,事緣他與謝東閔及一友人在街上行走時,突然商場天台有三個大型帳篷從天而降飛落街,張振朗走避不及被帳篷擊傷,要由救傷車送往醫院治療,謝東閔與友人則幸運地沒有受傷。

張振朗接受電訪問表示:「尋晚十二點半左右,我哋三個人行行吓,突然有三個帳篷喺天台飛落嚟,好彩擊中嘅地方唔係塊面,我已經避開,如果冇避開會更加大鑊,好彩係中咗有肉嘅地方。」

逃過一劫的張振朗講到受傷情況,他說:「背脊、腰、膝蓋都傷咗,好痛,照咗X光,好彩冇骨裂,依家最大問題係腰同膝蓋都好痛,連彎腰都痛,撞瘀咗,一個星期後再覆診睇吓有冇傷到筋。」

張振朗剛完成《堅離地愛堅離地》,接着要為重頭劇《包青天再起風雲》開工,他說:「好唔開心,為準備拍《包青天》就算開緊《堅離地愛堅離地》冇得瞓都去做運動、健身操弗啲,但係依家受傷好擔心影響開工,自己諗住照拍,希望拍咗啲文戲先,武打場面好番再拍。」雖然受傷但張振朗仍堅持下午出席聖誕節活動,他說:「因為應承咗,所以唔可以失場。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!