網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月24日 星期日

林志玲發緊夢!言承旭帶傷跑馬拉松迎聖誕 __,志玲,言承旭,林志玲,

言承旭凌晨喺花蓮跑馬拉松,而另一邊廂嘅林志玲就享受緊Sweetdream!慶祝聖誕各有各玩法!今日平安夜,台灣型男言承旭凌晨四時就去咗台灣花蓮迎聖誕, ...


言承旭凌晨喺花蓮跑馬拉松,而另一邊廂嘅林志玲就享受緊Sweet dream!


慶祝聖誕各有各玩法!今日平安夜,台灣型男言承旭凌晨四時就去咗台灣花蓮迎聖誕,原來佢去咗跑馬拉松!承旭凌穿上反光背心,並戴上帽子參與全程172公里的接力馬拉松,隊員還有好友劉耕宏。

由於言承旭表現低調,劉畊宏在跑完第一棒後差點找不到他交棒,而原本言承旭被安排跑最後一棒衝線的,但因為身體問題而沒有和隊友一起衝過終點。劉畊宏解釋指言承旭的十字韌帶曾經斷裂受傷:「他的傷勢才不到一年時間,能有這樣的結果,已經很棒了。」

至於傳翻撻成功的女主角林志玲卻未見蹤影,不過她在23日深夜於微博留言:「Sweet dream」,未知是否想分散大家的注意力呢?​​​​

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!