掃呢頁CODE去手機

2017年12月17日 星期日

拖女上酒店事件 齊稱誤會洪天明蒲頭:對唔住 周家蔚信晒老公 __,家蔚,洪天明,天明,周家蔚,

■被指背妻偷食的洪天明昨日終於現身,由內地返寓所時強調未有背叛太太。洪天明日前被爆在上海背老婆周家蔚媾女,與辣妹夜蒲後手拖手返酒店。一直未有現身的周家 ...




洪天明日前被爆在上海背老婆周家蔚媾女,與辣妹夜蒲後手拖手返酒店。一直未有現身的周家蔚昨午終蒲頭,她離開寓所時表示對天明信任,又力撐老公說:「純粹一場誤會。」之後天明由內地返家時,亦強調是誤會:「我冇對我太太做出任何背叛嘅嘢。」並向所有關心他的人說:「對唔住!」

洪金寶長子洪天明與前港姐亞軍周家蔚於12年拉埋天窗後,先後誕下兩子,一家四口本幸福美滿。不過,上周三(13日)有台灣周刊爆料,指有讀者於本月9日在上海新天地酒吧目睹天明與一名辣妹於夜店狂歡,之後兩人更手拖手到日航飯店過夜。

天明在昨日出版的周刊訪問中,承認事件令周家蔚不開心,雖然暫未有影響婚姻關係,但太太對他的信任難免受影響。另方面,天明所屬經理人公司銀河海潤接受內地傳媒訪問時,就指天明當晚是飲酒累事,由於天明不勝酒力,該女子好心扶他,扶扶吓就「順勢」拖手,強調二人甚麼事也沒發生。



■看來疲累的周家蔚昨日外出時,力撐天明拖女入酒店是一場誤會。 2:30pm離家

■化行妝的周家蔚出發到陳敏之囝囝的生日派對。
3:30pm返家

■洪天明昨日乘七人車返回寓所,拖篋入屋後再出來受訪。

「冇做背叛嘢」

事發後,本報記者連日來在天明位於將軍澳村屋寓所守候,但一直未見蹤影,直至昨日,兩人分別現身。家蔚於下午二時半離開寓所,見她手戴鑽戒,雖然已化妝,但樣子看來甚疲累。問與天明現時關係如何?家蔚笑說:「OK呀,冇乜特別,純粹一場誤會。」對於老公拖女入酒店?她說:「誤會囉,飲醉酒,純粹誤會。」是否百分百信任?她說:「信任,佢𠵱家喺內地返落嚟,等佢再講啦。」

在家蔚離家一個多小時後,戴上黑超的天明由司機接載乘坐七人車返抵寓所,樣子看來十分疲累。對於拖女返酒店事件,天明跟太太口徑一致,指是一場誤會:「冇乜特別回應,因為呢件事唔係大家想像咁差嘅嘢,一場誤會囉。但睇到影響都幾大,啲網民已經當咗件事,係嗰種諗法,一定係標題嗰樣嘢啦。真係誤會囉,我就冇對我太太做出任何背叛嘅嘢,最重要我屋企人信先啦,同埋朋友都好支持。我再一次多謝大家嘅體諒,見大家其實都辛苦啦,都唔算push得我好犀利。我唔想回應係因為覺得件事唔係真嘅發生嗰件事,唔係咁壞嘅事情,我覺得唔需要再回應,所以我就冇回應到。今次解釋,講完後唔好再影響我屋企,我都有檢點嘅地方,有地方要去change,向所有關心我、所有朋友交代一聲,講聲對唔住。」



■周家蔚婚後為洪天明誕下兩子,表面看似恩愛。互聯網圖片 ■洪天明於14年被發現在澳門碼頭與中女拉扯。資料圖片

「鬧我我理解」

最後天明提到網民留言批評,他說:「我都理解大家睇新聞會諗出個咁嘅結論,但希望大家唔好睇表面,就諗出個判斷就去咗死刑。讀者為我太太而出氣,即係喺啲網上面去鬧我嗰啲我理解嘅,因為佢哋可能會戥我太太唔抵,去發洩,但有啲係好離譜嘅說話,甚至乎係鬧埋我太太,鬧埋我屋企人,希望大家可以三思諗清楚,自己講乜先。」

採訪、攝影:黃曉程、羅德光




鍾意就快D Share啦!