掃呢頁CODE去手機

2017年12月15日 星期五

難忘女孩食蟲過活 鄧麗欣助養送愛 __,鄧麗欣,

鄧麗欣親身見到有位小女孩要食蟲,令佢決定助養對方!自四年前成為國際培幼會大使的歌手鄧麗欣(Stephy),多次出席不同的慈善活動:「希望用我少少嘅影響 ...


鄧麗欣親身見到有位小女孩要食蟲,令佢決定助養對方!


自四年前成為國際培幼會大使的歌手鄧麗欣(Stephy),多次出席不同的慈善活動:「希望用我少少嘅影響力,鼓勵更加多人認識、參與慈善工作,因為單憑一個人嘅力量係永遠唔夠。」她表示早前曾遠赴越南山區探訪,親身了解當地貧困兒童面對的困境和挑戰。在探訪過程中,Stephy認識了一名由年邁公公婆婆照顧的七歲孤女伊露,經常要跟着婆婆到上山尋找食物充飢︰「估都估唔到佢哋嘅食物會係蟲!但對佢哋嚟講,蟲係好有營養嘅食物,已經係餐大餐。」

親身探訪後,Stephy體會到貧困孩子除了生活缺乏物資,還需要有被愛的感覺,於是當時決定助養伊露,如今再度回憶探訪情景,Stephy都依然很感觸:「成為助養者,除咗係物質上幫到班小朋友之外,其實仲希望佢哋可以感受到愛,就算見唔到面,都感受到有人喺遠方一直照顧佢哋、愛佢哋,希望有更加多人加入助養者行列。」

Stephy表示現與助養兒童都會定期通信:「有時收到啲相睇到助養嘅小朋友大個咗都會好開心同感動。助養對我哋嚟講係一件好小嘅事,但就可以幫到佢哋改變生命。」她又稱希望自己在遠方的「仔仔囡囡」能健康成長,努力讀書,長大後可以找到理想,找到喜歡的工作。

除了助養兒童之外,Stephy亦曾於街頭考考市民有關出世紙的知識,呼籲大家關注發展中國家的兒童缺乏出世紙的議題。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!