掃呢頁CODE去手機

2017年12月15日 星期五

張智霖為阿仔爭取享樂時間:咁先幸福 __,張智霖,

張智霖認為小朋友應該有多啲時間玩,他會向老婆袁詠儀為阿仔魔童爭取玩樂時間。藝人張智霖出席芭蕾舞活動,他覺得身為藝術工作者應該現身支持。問小時候有甚麼課 ...


張智霖認為小朋友應該有多啲時間玩,他會向老婆袁詠儀為阿仔魔童爭取玩樂時間。


藝人張智霖出席芭蕾舞活動,他覺得身為藝術工作者應該現身支持。問小時候有甚麼課外活動?他笑言:「冇!細個唔使學任何嘢,主要係發呆同玩,咁嘅生活幸福啲,所以我都幫小朋友(兒子張慕童、魔童)爭取呢啲狀態,不過太太(袁詠儀)有唔同睇法有唔同角度,但都係啱,有啲係有用,好似學游水係求生技能。(多數太太做壞人,你做好人?)唔係特別去配對,係自然形成,我個人比較樂天同淋善。」

不評論樂仔沈嘉偉

另外,有傳余文樂與邱淑貞的丈夫沈嘉偉因時裝品牌合作問題而反目,身為兩人好友的張智霖表示不知情:「問番當事人我係no comment。(你同余文樂最近係咪少見咗?)各有各忙。(係咪朋友唔好涉及金錢會好啲?)唔係,我同沈嘉偉、郭富城都係好朋友。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!