掃呢頁CODE去手機

2017年12月26日 星期二

遊英零艷遇!麥明詩自爆有神秘男送花 __,麥明詩,

麥明詩搞笑指追求者要排到2018年喇!藝人麥明詩(Louisa)到將軍澳出席商場活動,提到她日前到英國旅遊,Louisa說:「我尋日先返嚟,去咗五、六 ...


麥明詩搞笑指追求者要排到2018年喇!


藝人麥明詩(Louisa)到將軍澳出席商場活動,提到她日前到英國旅遊,Louisa說:「我尋日先返嚟,去咗五、六日。我去到嗰度都冇乜搞作。外國聖誕唔係咁多姿多彩,因為好多鋪頭都唔開。但我唔係淨係23、24去,所以之前嗰度氣氛都好濃厚。我去Winter Wonderland,掟公仔都好開心,好有嗰種浪漫氣氛。」

問到此行可有艷遇,她說:「冇。我淨係同識咗好耐嘅大學同學去。好慘呀!同啲大學同學識咗咁多年,要過電都過咗冇過即係過唔到」至於現時有沒有追求者,Louisa笑謂:「要排到2018年,過幾日就係。我工作都排到年尾,所以要等到2018年。(收工都可以出街拍拖。)我收工都返屋企瞓」此外,她在活動上表示收到神秘男送花,更送到她住址,但不知道是誰人。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!