掃呢頁CODE去手機

2017年12月26日 星期二

玩到攰喪瞌眼瞓!陳敏之囝囝萌住過聖誕 __,敏之,陳敏之,

陳敏之個囝囝真係好得意呀!「索腿天后」兼靚媽陳敏之不時都喺社交網甫自己囝囝雷子樂嘅得意相,同一眾網民分享吓生活點滴,等粉絲知道囝囝長大成點,又可以當係 ...


陳敏之個囝囝真係好得意呀!


「索腿天后」兼靚媽陳敏之不時都喺社交網甫自己囝囝雷子樂嘅得意相,同一眾網民分享吓生活點滴,等粉絲知道囝囝長大成點,又可以當係一個成長日記!而趁住聖誕節呢個大日子,敏之就帶埋囝囝出街感受一吓聖誕氣氛!呢次佢就甫咗幾張相,相入面見到敏之抱起戴住「聖誕口水肩」嘅雷子樂喺聖誕樹前面留影,另外幾張相見到佢哋玩得好開心咁,不過唔知係咪玩足一日,雷子樂個樣好似瞌眼瞓仲喺度打呵欠,雖然個樣呆呆滯滯但一樣咁可愛。佢仲留言話:「同呢個小魔怪過聖誕,充滿愛同歡樂!」一班網民睇到大讚佢囝囝得意仲話好溫馨!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!