掃呢頁CODE去手機

2017年12月26日 星期二

【矛盾】張寶兒劉穎鏇馮盈盈鬥嘈鬥爆笑 __,盈盈,馮盈盈,劉穎鏇,張寶兒,湯盈盈,

估唔到佢哋放低港姐身份之後可以咁嘈。前香港小姐馮盈盈、劉穎鏇及張寶兒未卸任時已加入無綫節目《學是學非》,她們花了一段時間卸下港姐形象,由儀態萬千進化成 ...


估唔到佢哋放低港姐身份之後可以咁嘈。


前香港小姐馮盈盈、劉穎鏇及張寶兒未卸任時已加入無綫節目《學是學非》,她們花了一段時間卸下港姐形象,由儀態萬千進化成嘈嘈閉的「是非精」,發揮搞笑潛能,以真性情吸引觀眾。

馮:馮盈盈 劉:劉穎鏇(Tiffany) 張:張寶兒

外表斯文 大聲過人

馮:最初拍《學是學非》邊個最勁港姐味呢?

張:自己初頭潛意識都仲係好港姐㗎,行出嚟好似聽到港姐音樂咁,哈哈哈。

劉:開頭做《學是學非》時一唔知點擺甫士,就會自然擺港姐甫士,企到好直、叉住腰,導演就會話「依家係是非精,唔要港姐。」依家間中都仲未戒到港姐,不過最勁港姐味應該係盈盈。

馮:係我咩?哈哈哈。

張:鏡頭前嘅港姐斯斯文文,但私下就唔係咁,我哋成班女仔其實都好嘈。

劉:做咗「是非精」之後我哋升咗呢,我哋三個走埋一齊冇一個Moment係會冇聲,就算停咗機我哋都繼續喺度玩,導演都頂我哋唔順。

張:Tiffany初時比較靜,後來佢覺得自己遮蓋唔到我哋把聲,講嘢就愈嚟愈大聲。

馮:於是我哋兩個又再大聲啲,搞到愈嚟愈嘈。

劉:自己喺外國返嚟,初頭覺得好似外人咁,慢慢熟落咗就打開咗我嘅真本性,講嘢大膽咗,但係成日都講錯嘢,啲音講到錯晒,佢哋話我所講嘅同所表達嘅係完全兩回事,我話係咩?哈哈哈。

張:大家心態上都有好大轉變,以前介意外間睇法,依家就唔介意,來吧!哈哈!本身性格都係傻傻哋,做番自己更加隨心所欲,講嘢大膽啲,扮樣衰、表情又大膽啲。

馮:心態上要放低港姐形象,未卸任都仲有少少港姐形象要顧及,卸任咗就冇顧慮。啲師姐都話終於有接班人,估唔到我哋嘅破壞力可以勁過麥美恩,張寶兒就竟然可以蠢過湯洛雯。

爛Gag王馮盈盈

滿腦子爛Gag的馮盈盈為朋友帶來歡樂,未了解她的人,可能會覺得她有點做作,但實情她是……

張:最初覺得盈盈有啲做作,哈哈哈,識耐咗原來佢真係一個傻大姐,仲要係高音嘅傻大姐!

劉:初時見佢講嘢好似怪怪哋,習慣咗覺得呢啲真係盈盈嘅語氣嚟,同佢相處一日就會明白。

馮:呢個係我嘅Style呀!

張:真係盈盈Style。

劉:仲好周星馳添!

馮:自己講嘢係有啲奇怪,自己都知,哈哈哈。

張:佢好多爛Gag,好有娛樂性。

劉:盈盈係一個好特別嘅人,好多奇想。有次塞車,佢話點解隔籬線冇人,然後就駛咗去隔籬線,然後就聽到佢大叫有對頭車呀!

馮:自己真係好多無厘頭嘅蝦碌嘢,可能由細到大睇得太多周星馳,依家想搣都搣唔甩。都有個困擾,好似做咩都變成喜劇咁,有次訓練班做悲劇角色,喊埋出嚟,以為可以感動大家,點知大家笑到哈哈哈。

劉:監製都話唔明點解,盈盈可以將場咁悲痛嘅戲演繹到變咗喜劇。

馮:我都鍾意做喜劇角色,一行出去大家已經哈哈哈咁笑,睇嚟我無望做悲劇角色。

天然呆張寶兒

張寶兒被「是非精」師姐欽點接湯洛雯棒,因再難找到比湯洛雯更蠢、更呆的人。而在馮盈盈與劉穎鏇眼中的她卻是易喊易笑,感情豐富,做演員最適合不過。

馮:初頭見張寶兒覺得佢好有古典味,好書卷氣質。

劉:佢初頭好靜,好似隨時可以攞本書出嚟讀嗰種,佢拍《學是學非》日日帶飯盒,麥美恩都問:「連外景你都有時間帶飯盒?」

馮:但佢食完自己個飯盒都唔夠飽,要再食多個飯盒。

劉:張寶兒係好鍾意笑、好鍾意喊,情感好豐富嘅人,以前一齊上訓練班,佢可以話喊就喊到豬頭咁,想像力好豐富。

劉穎鏇等攞「飛躍男演員」

5呎9吋高的劉穎鏇與嬌滴滴的馮盈盈、張寶兒相比更顯高大威猛,難怪訓練班時經常要反串,還被取笑睇好奪「飛躍男演員」,令她哭笑不得。

張:Tiffany唔笑個樣好Cool。

劉:係呀,我一唔笑就係咁,真係要檢討吓,咩時間都要保持微笑。

張:喺訓練班嗰陣,Tiffnay演技好犀利,嗌交就最精彩。

馮:佢扮男仔好似,我哋嗰班少男仔,所以佢咁高大就成日畀老師搵佢扮男仔,有次佢直情做晒男女兩邊,監製讚扮男仔仲好啲,大家都拭目以待睇佢可唔可以攞到「飛躍進步男藝員」啦,哈哈。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!