掃呢頁CODE去手機

2017年12月21日 星期四

田蕊妮視后拒投唐詩詠:黐線啦! __,詩詠,視后,田蕊妮,唐詩詠,

田蕊妮同唐詩詠都會投票畀自己。藝人田蕊妮(阿田)與唐詩詠於電視城出席《萬千星輝頒獎典禮2017》公布全部獎項的提名名單活動,二人剛去完不丹旅遊返港,笑 ...


田蕊妮同唐詩詠都會投票畀自己。


藝人田蕊妮(阿田)與唐詩詠於電視城出席《萬千星輝頒獎典禮2017》公布全部獎項的提名名單活動,二人剛去完不丹旅遊返港,笑指當地靚仔多,但美女不多,所以她們屬於靚女,甚至令導遊感驕傲。

至於可會想齊齊拍攝旅遊節目?詩詠表示今次未能遊覽整個不丹,望將來可以再去,或者去西藏,而阿田則謂老公杜汶澤要求下次帶他同行,身旁的詩詠即謂:「咁我點呀!」她又謂最近有空檔可以隨時跟詩詠起行。

談到二人同時入圍視后,由「旅伴」變「對手」,被問會否互投給對方?阿田謂:「我當然投票畀自己,點會投給詩詠,黐線」不過就直言替詩詠開心,可以等到一個非常合適的角色,而視帝一獎則支持馬國明,指對方演貼地、草根角色很適合,她又笑謂:「佢轉行揸的士嘅話,佢直情係改變咗的士行業。」

詩詠亦要投票給自己,因為阿田已拎過視后,她亦謂會撐馬國明奪視帝:「我想馬國明攞,他等咗好耐,他係好好嘅演員。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!