掃呢頁CODE去手機

2017年12月21日 星期四

2011年拍綜藝撻着Patrick Sir關宛珊 深圳平買婚紗揭已婚 __,關宛珊,

■關宛珊早前到深圳試婚紗,被讀者「爆相爆片」分享喜事。【爆相爆片】現年32歲美味天使「蜜瓜」關宛珊被「補習天王」林溥來(PatrickSir)俘虜做人 ...




【爆相爆片】

現年32歲美味天使「蜜瓜」關宛珊被「補習天王」林溥來(Patrick Sir)俘虜做人妻,日前他們到深圳試平價婚紗被讀者「爆相爆片」分享,原來兩人臨近七年之癢,早前蜜遊墨爾本時,Patrick Sir在水中向女友求婚成功。昨日關宛珊被問到買婚紗時,她自揭兩人已在關島註冊,已是人妻的她揀到深圳買婚紗是補影婚照。

入行九年的「蜜瓜」關宛珊只認過現年40歲的「補習天王」林溥來(Patrick Sir)是男友,11年兩人到日本拍《勁食日本一》撻着墮入愛河,翌年已公開戀情,趁七年之癢前拉埋天窗,日前兩人秘密到深圳試婚紗,被讀者白小姐透過「爆相爆片」分享喜事。

白小姐接受電話訪問表示:「嗰日喺深圳婚紗店見到Patrick Sir同關宛珊,女嘅喺度揀婚紗,男嘅全程坐埋一邊撳電話,之後婚紗舖啲職員都好識做,叫佢哋到上面嗰層慢慢揀,話上面嗰層冇人,關宛珊臨走過嚟指一指我件婚紗,同職員講話要改呢隻布,見佢哋都有做畀錢之類嘅動作,不過唔知揀咗邊件。如果真係結婚嘅話,真係恭喜佢哋!」



■Patrick Sir坐在一旁撳手機,打發時間。讀者提供圖片 ■讀過時裝形象設計的關宛珊DIY婚紗,並找澳洲攝影師在布里斯本影婚照。
■關宛珊(左二)和Patrick Sir拍綜藝節目撻着,臨近七年之癢拉埋天窗。資料圖片

「警戒周圍望」

相中所見,着牛仔衫襯闊腳褲的關宛珊赤腳揀婚紗,指手畫腳問男友意見,白小姐表示:「佢哋應該唔係第一次上去,女嘅揀完會嗌過去問男朋友,男嘅話之前嗰件好啲,可能本身揀好咗。」問到兩人有否拖手?白小姐說:「見Patrick Sir會主動攬女朋友,男仔警戒心高啲,不時周圍望,冇諗到佢地都會上深圳做婚紗咁低調。」



深水埗搵布

為甚麼去深圳試婚紗?關宛珊笑說:「我睇到同一件婚紗,呢間公司比起美國一個網站平5倍,都係made in China,仲可以度身訂做任改,咁我做咗件婚紗返嚟,再去咗深水埗棚仔搵布,再搵香港嘅designer幫我加加減減,自己以前係讀時裝形象設計,重拾番返學做project嘅感覺,覺得好有意思。」

採訪:皓騫




鍾意就快D Share啦!